Vi alla är olika.

Alla vi människor är olika, finns ingen som är som mig eller som dig.
Chansen att någon är som mig eller dom du är nog 000,1 % chans.

Det finns dem som är ärliga, falska, dem som går bakom ryggen, dem som gör allt för sina nära och kära.
Tänk om alla hade varit likadana?
Det hade väl aldrig gått, det hade ju inte funnit att man tycker om den ena mer än den andra.

Jag som person jag är väldigt ärlig av mig, kanske för ärlig.
Men jag känner att det är bättre att vara ärlig att ljuga, sanningen kanske sårar.
Men jag har aldrig sett någon anledning om att ljuga, eller jo kanske när man gick i skolan
och försov sig, men det är en vit lögn.

Jag förstår inte hur visa människor tänker i olika situationer.
Vill du inte bli behandlad som du själv blir behandlad? Jo antog det nästan.

Det handlar om ärlighet, du kommer alltid längst på att vara ärlig.
Det är som vänskap.

I en vänskap ska man respektera sina vänner vara ärlig, annars vad är du för vän?
Om du ljuger och går bakom ryggen på ena av dina bästa vänner?
Det är inte okej, att ljuga för sin vän.

Om någon av mina vänner frågor om deras tröja te.x är fin, så svara jag; nej det är ful.
varför ska jag ljuga? finns ingen anledning.

Så kom ihåg sanningen kommer man längst med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0