End of the world!

Jag kollade på en film där en liten 2åring blev överkörd i Kina.
Denna filmen gav mig tårar, det var så hemskt!
Hur tänker man när man ser ett barn går mitt på gatan?
Man vet så mycket väl om att man inte kör på nått barn eller någon människa överhuvudtaget!
Det som var ändå värst att dessa människor bara går förbi som att det vore en cola burk.
Dem kollade sen gick sin väg.
Jag skäms så enormt över vår ras som människor, vart är världen på vägen egentligen?
Sen an såg henne klart och tydligt, sen kör han på henne igen! Efter det så sitter han och säger att
han inte ville stanna för att han visste om att han skulle få betala mera skadestånd?
Den andra personen likadant, kör över henne som att hon inte våre värd nått!
Handlar allt om pengar, är ett litet liv mera värt än pengar?
Knappast.
Jag förstår inte hur man resonerar som människa när man gör en sån sjuk sak!
Det är oacceptabelt!

Jag hoppas, jag ber att dem får lida rikigt mycket!
Att dem inte ens skäms, förstår inte hur vissa personer resonerar eller ens tänker.

Om jag hade varit en av dem som hade befunnits sig på platsen, hade jag satt jag låtit dem lida.
Lida så att dem inte ens hade glömt mig när dem hade befunnits sig i graven!
http://video.se.msn.com/watch/video/videon-som-uppror-kina/1nkh8sexg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0