What you know.

Ni vet hur jag är, jag är en jävel på att skapa diskutioner på facebook.
Jag älskar att trigga upp folk och göra dem lite arga..

För någon dag sen la jag upp en status angående att jag tycker det är sjukt att man skaffar barn
när man är ung och inte haft ett långt förhållande.

Det är min åsik och självklart har ju andra sina egna åsikter, absolut.
Alla vi är olika individer och tänker olika, tänk om hela världen hade tyckt samma sak?
Då hade det inte varit lika kul, längre.

Min åsikt angående allting det är:
Du lever en gång, man ska resa och se världen.. absolut det kan du göra med ett barn också,
men det är ändå inte samma sak. Jag älskar barn, men jag vill se världen, kunna få njuta av det
livet som vi får. Man lever en gång, varför ska man vara så snabb med allting?

Vi lever i århundradet 2000, allt vi gör ska gå snabbt.
Vi kan inte vänta, för vill vi nått så ska det hända nu!
Vi måste hinna med allt, vi måste ha ett bra jobb, tjäna bra med pengar,
skaffa hus, barn och resa innan vi är 25 te.x

Men nej, vi alla tänker inte likadant och ta och lov för det.
Vi alla har olika åsikter om allting, så är det bara.

Jag ser absolut inte ner på dem som har barn, ibland hade man själv viljat mysa med
en liten goding, men det är inte en dans på roser med ett barn.
Det är inte bara gulligull, det är ett hårt jobb att ha ett barn,
jag kan väl mera säga att jag ser upp till dem som har barn, för det är
ett heltidsjobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0