en underbar dag, men en hel del känslor.

En väldigt konstig känsla fick jag idag.
Tårarna kom och jag började tänka på det som har hänt mig den senaste månaden.
Lycka, skuld, skam och svek samtidigt.

Valet var svårt, valet man gör är inget man bara tänker på 1 timme.
Det handlar om känslor, om ens person stryka i sig själv.

Ibland ångrar jag mig, ibland inte.
Ibland tänker jag väldigt ofta på dig.
Ibland undrar jag hur situationen hade varit just nu om jag
hade gjort på ett annat sätt.
Ibland undrar jag om jag gjorde rätt val, men jag vet om att i
just detta tillfälle så var det rätt men ändå fel.

Jag försöker att förtränga det samtidigt som jag försöker att bearbeta det.
Jag försöker göra så att jag har fyllt upp hela tiden, så jag slipper tänka på det.
Så jag slipper ha dessa mardrömmar så jag nu har haft konstant i nästan 4 veckor.

Jag försöker att inte se på det negativa utan det positiva.
Jag brukar tänka på det ofta.
Det är inget jag kan dölja längre, det är inget som jag absolut inte kan neka till längre.

Många tror att visa saker och visa val är väldigt lätta att göra, utan känslor ingenting.
Men det är helt fel, varje val du gör här i livet gör du med känslor.
Eller? Har jag fel? Nej misstänkte väl nästan det.

Du kommer säkert att komma upp flera gånger i visa samtal, ibland när jag skriver.

Du var den underbaraste känslan samtidigt den underligaste känslan.
Du gav mig många tårar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0