Koppla av, det är bra för hälsan.

Jag sitter här ensam, jag är helt ensam.
Det var ett tag sen jag satt helt själv, och det känns så underbart.
Sitter här på altanen med mitt varma cappuccino, och kollar ut på det tråkiga men ändå
mysiga vädret.
Jag lyssnar även på lite musik som får mig att koppla av, det har jag inte heller gjort
på ett väldigt bra tag. Jag har i hög varv hela tiden, har alltid nått att göra spring hit och dit, träna, träffa den och den, möten hit och dit. Sitter även utan min mobil som ringer och smsar hela tiden, skönt att komma ifrån den jävlen ett tag, haha. Puuh!

Jag känner mig ändå lite stressad för att jag vill göra massa saker,
men jag måste lära mig att inte stressa med allt.
Jag har så mycket att skriva om, men jag vet inte vart jag ska börja.
Jag ska verkligen inte skriva nått i detta inlägget, det komiska är att jag skrev
ett inlägg igår och det var över 30 pers som läste den.
Det är lite skoj faktiskt :)

Tänkte gå in på arbf. och kolla om det finns nått jobb som man kan ha :)

Love, V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0