Deja vu.

Jag kanske borde börja skriva igen?
Jag saknar det väldigt mycket, så jag ska börja blogga igen om lite allting
som har mellan himmel och jord att göra.

Men jag har inte varit hemma på en månad, mer än att hämtat kläder osv.
Jag har numera blivit inneboende på ingen mindre än Tommy.
Det är så mysigt faktiskt att vara där hemma :)
Jag går fortfarand i skolan, jag har preics beställt min student mössa,
fick även mvg på mitt senaste prov!
Jag har fått nya vänner också, helt underbart.
Ja, mitt liv det flyter på preics som det ska tycker jag!

Jag har haft många tanker på och funderingar på vad man kan skriva här,
jag har haft många tanker och ideer så jag tänkte..
Då kan jag ju lika gärna dela med mig dem här, så har ni nått mera att göra om dagarna :)
Plus så behöver jag inte skriv allting detaljerat på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0