Ullared.

Det var ett tag sen jag skrev, jag har inte haft tid eller ork känns det som.
Men men, igår så var jag på ullared med tommy & rita :)
Det var väldigt trevligt, hittade en massa saker dock inte kläder.
Men saker som ljus, dekoration och lite underkläder!
Vi var hemma ganska tidigt ändå, vi var hemma runt 5.

Jag somnade ganska tidigt igår, somnade runt 11.
Men jag vaknade med världens hals ont, och jag hostar värre en
som har lugninflamation. Det bränns i hela halsen, och det känns hemskt.
För att jag brukar ha väldigt bra immunförsvar, jag är aldrig sjuk, aldrig förskyld,
har knappt aldrig haft maginfluensa och jag fick mina vatten koppar när jag var 13 år.
Så då förstår ni nog att jag har väldigt svårt för att bli sjuk.
Men när jag väl blir sjuk, då är det som att jag ligger i dödssängen.
Det är hemsk faktiskt, så jag hoppas verkligen att jag inte får bihåls inflamation för
då är det inte roligt!

Så jag får gå och köpa halstabletter och äta ihjäl mig på dem, för att jag vill
verkligen inte bli sjuk. Men åt andra sidan är det bra, för då blir jag smalare ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0