Student!

Tiden börjar rinna ut,
jag vet inte vad jag ska ha på mig, hur mitt hår ska vara, hur jag ska sminka mig.
vad jag ska ha för skor på mig! Detta är kaos.
Får inte tag i Tommy, ännu värre och vi ska vara klara om drygt en timme.

Jag har ändå hunnit med mycket?
Jag har varit ute i Hörvik med Tommy gjort lite saker, hann även att ta
ut mina kläder eller ja våran för vi beställde saker tillsammans.
Och vilken besvikelse, min bikinibh är för stor!!
Jag får ännu mer panik nu.

Sitter även och lyssnar på gamla svenska hiphops låtar, dem är bra faktiskt ibland.
Hittade en jättebra låt som jag tycker om.

Ikväll ska vi alla fira EricaSvensson, grattis till studenten mitt hjärta!

' jag bara ser ut allting rinner ut.. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0