Stressigt liv.

Jag har enormt festsugen, musiken gör mig lugn och glad.
Avslappnad, inte stressad.
Det är bra, känner mig helt utbränd..
Sommarlov snart men bara för att jag har sommarlov innebär inte det att
jag kan ta det lugnt, jag har två sommarjobb.
Ett på tjejgruppen och andra hemtjänst 86 timmar på knappt 2 veckor.

Det känns bra, verkligen.
Sen har jag körlektioner på det, möten hit och dit.
Sen på allt detta ska jag hinna ha kul, sola bada, umgås med mina vänner och även pojkvännen.
Inte så konstigt att jag är helt slut på kvällarna och somnar omedelbart och orkar inte göra nått,
när dagen är slut.
Jag behöver mycket vila och bara ta det lugnt!
Men jag ska hitta någon dag, där jag ska bara ligga i min säng och bara kolla på filmer!

Jag sitter och funderar hur ska jag få ihop allting?
Hur ska jag planera allting?
Tur att jag har min kalender, som kan vägvisa mig lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0