Rock - 10

Igår var jag och köpte världens sötaste klänning.
Den är blommig och lite volang, och en underbart fint halsband ifrån Schackmat,
jag älskar den.

Jag ska på mig den idag, bara längtar!
Har även köpt present till mamma, som fyllde år för ja 3 veckor sen, lyckat!
Köpte även studentpresent till Erica, som tar studenten idag! UNDERBART!

Idag har jag övningkört, gått bra.
Nu ska jag ducsha, och sen gå på en utbildning för medicingering!
Jag är så stressad, aldrig kan jag ha en lugn dag i mitt liv!

Imorgon ska jag hinna med 3 studenter, hur ska jag lyckas med det?
Det är även rock festivalen, vet inte om jag ska tralla dit en sväng idag
och bara glo lite på alla fylle.
Skönt att jag inte campar där iår, hade inte gått så bra pågrund av vädret
hade ju dött.
Tur, att man är smart ibland!

LOVE, V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0