Guns N' Roses LIVE!

Äntligen kan jag skriva här lite om helgen!

Var på Ericas student hade jättetrevligt, blev lite fest på det!

I fredes så var det ju skolavslutning, var även på Sannas & Kristinas student!
Det var sjukt kul, senare drog vi vidare till slottet där på fest.
Fullt ös var det, hade roligt som bara den faktistk!

I lördes gjorde vi inte så mycket, mer än att vi var på på dagen och kollade runt lite.
Senare på kvällen drog vi till Rock  igen och träffade massa folk och vi kollade även på Guns N'Roses.
Dem var nästan en timme försenade, helt efter!
Men dem var bra, kollade bara på några låtar för att det var så kallt ute.

Igår låg vi bara i soffan och kollade på tv, filmer.
Bara slappade och mös, det var skönt att bara ta det lugnt för en gångsskull!
Sen drog vi in till Sölvesborg och träffade Izza & Sara en stund, sen drog vi hem igen
kollade på film och så! :)
En rikigt slappedag, en rikigt söndag!

Idag har jag haft fullt upp, åkte vid halv 9 in till Sölvesborg.
Körde i två timmar, efter det tog jag bild till hemtjänsten, efter det snabba mig till
Falka lyckan, fixa med papper om skattepengar, tider och lite sånt!
Kom hem för någon timme sen, har pratat lite med mamma om jobbet och så.
Jag börjar redan jobba imorgon och hela veckan, hela helgen!

Nu ska jag städa mitt rum, därefter träffa Erica! :)
Ska nog träffa Sanna också, i och med att hon fyller år idag!
Sen kommer mitt hjärta hit och vi ska bara ta det lugnt,
och kolla lite på resor och kanske också boka en? :D
Då hade man iaf haft något att länga till.

Jag har bara en sak att säga;
Valentina, välkommen till vuxenlivet, och ett ännu mer stressigare liv
än vad du hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0