Everyday is so wonderfull.

Idag är det tisdag, sommarlov på fredag?
Jag går ut 2an på fredag, börjar till höst i 3an.
Tiden går så snabbt, så jag vet knappt vart jag har mitt huvud.
Men det är väl bra? Jag vet inte, men jag längtar rikigt mycket tills jag
tar min student, jag förtjänar den verkligen! Så mycket som jag har slitit i skolan!
Det kan bara inte bli mycket bättre!

Försov mig idag eller vad man nu ska säga, solen skiner ganska bra ute
men det är massa moln. Ångest över att jag försov mig men det är faktiskt inget
jag kan hjälpa!

Izza kommer nog hit på en kopp kaffe, hon skrev preics.
Ayten frågade om jag skulle med till lekdagen.
Mitt hjärta kommer också.
Så jag har ganska fullt upp idag?

Sen har jag även 2 arbeten som jag måste göra klart tills imorgon,
för att betygen sätts på torsdag.
Men jag fixar det, det gör jag.

Hade varit skönt att bli lite brunare, fast jag är redan ganska brun!?
Ja, det är jag. Solade bara 6 timmar och jag är typ neger, och det gillar jag!
Och jag förtjänar det också för att jag har varit vit som ett lik!

Nu ska jag skriva lite klart och städa utan här hemma,
även ta mig en dusch. Dricka klart mitt kaffe!

Jag tycker det är skönt att skriva blogg, ska nog inte släppa det mera.
Mitt liv är ganska bra nu, jag börjar trivas med det mer och mer.
Allting kommer att bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0