Bloggandet.

Funderar på att börja blogga igen, det var ett tag sen jag skrev här?
Det har hänt enormt mycket sen sist, men blir man förvånad när man bor i Sölvesborg? Åhnej.
Detta är ju en liten stad där det alltid händer massa saker, de flesta gångerna är det bara negativt.

Men jag har saknat detta med bloggandet, ska nog börja igen.
Men har haft så enormt mycket att göra, så har knappt hunnit.
Vänner, pojkvän, plugg osv.
Jag ska köpa mig en liten chichuachua, men hittar ingen :(
Men det kommer med tiden, det kommer.

Idag är det fredag vet inte rikigt vad det innebär, varje helg innan festade jag.
Jag väntar på att Tommy ska ringa eller nått så se om vi skulle hitta på nått,
annars blir det väl att man festar lite.. jag menar man orkar inte sitta hemma helt
själv på en fredag, så jag får väl se vad som händer.

Love, Valentina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0