Någon jag saknar.

Jag har bara sovit 2,5 timme inatt, det känns inte rikigt som en hit.
Speciellt när man jobbar, jag gick upp 06:30 drack mitt kaffe och tog en cigg i kylan.
Det var ganska kallt inatt, fick många tankar och funderingar men det är nått som jag skriver lite senare om.

Det är ganska kul att så många läser min blogg :) jag blir glad, faktiskt.
Jag jobbar fram till 12.00 nu, fick dra fram en timme.
Jag skulle ha träffat min älskade L idag, men det blir nog inte så.
För att jag kommer inte att hinna med allting, så jag hoppas att jag får träffa henne snart.
Jag saknar henne, mycket!

Nu sitter jag och tar en kopp kaffe lite snabbt och en cigg, och tänkte skriva av mig lite.
Men det hinner jag inte rikigt, men solen håller på att komma fram och jag sitter med en stickad kofta på mig?
Det börjar bli varmt, men så kallt som det var imorse så var det faktiskt värt det.
Jag älskar även min bärbara data, det finns inget underbarare än den.
Jag har alltid önskat mig att köpa mig en, nu när jag jobbar så hade jag råd till en!
Detr lönar sig ibland att jobba och ha en bra lön, till ett ganska lätt jobb.

Jag vägde mig också preics, och jag väger 58 kg nu.
WOW, säger jag bara! helt otroligt, att gå ner 6 kg på knappt en månad.
Jag känner mig glad över det, jag uppnår alltid mina mål och även om jag vill ha nått
så får jag det också! Hur jobbigt det än är, så kämpar jag tills jag får det jag vill ha.
Det är en bra egenskap, tycker jag.

Men jag har aldrig varit så glad vid mat rikigt, men om man vill gå ner så måste man äta bra och träna.
Jag har försökt att vara ganska sund, det funkar faktiskt.

Detta inlägget var tills vidare, måste ringa nu ett vikigt samtal.
Så jag får det gjort, jag lär väl som vanligt inte hinna det senare.

F.Ö så verkar det bli bra och fint väder, hoppas också på att det håller sig!

love, v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0