Let the game begin.

Jag hatar, hatar, hatar & hatar ;
- OTROHET.
- FLÖRTAT MED ANDRA.
- NÄR MAN LJUGER.
- NÄR MAN HÅLLER PÅ MED ANDRA.

Dessa 4 sakerna hatar jag mest av allt i denna världen, jag hatar det.
Det är det värsta jag vet, ändå så håller visa människor på som dem gör.
Jag förstår inte vad vissa människor tänker med, det är så vidirigt när man vet att
någon har kille eller att killen håller på med andra.
Det är så äckligt, virdigt, respektlöst.
Jag själv som människa med känslor skulle aldrig kunna hålla på med andra, ligga med någon annan
eller flörta med andra när jag har pojkvän. Men alla tänker inte likadant.

Men jag tänker inte lägga ner energi på det, för att man får det man förtjänar
i slutändan.

But if you want to play the game, lets play the fucking game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0