Jag fann det, jag vill hitta!

Jag har letat, letat och återigen letat som en idiot efter denna saken.
Jag har legat under sängen, under soffan i soffan överallt och ingenstans.

Jag hittade dem, jag hittade mina nyklar!
Jag har haft ett stort behov utav att hitta dem, jag hittade dem.. i min sminklåda.
Nu ställer jag mig en fråga, hur fan kom dem dit?

Jag undrar ibland vart jag har mitt kära huvud, hur jag tänker ibland.
Det jag vill säga är, fan vad skönt att jag hittade mina nyklar!

Jag kom även på att det är 1 augusti imorgon, helt otroligt.
Vad tiden går snabbt, men jag har kunnat med en hel del.
Tillbringat dagar med min älskling, med mina vänner och jobbat.
Träffat gamla vänner och tagit en fika som jag har inte träffat på evigheter.
En massa bad och solade också och haft det roligt.

Jag tänker inte klaga, men tiden går snabbt och ibland så känns det bra men ändå inte.

Nej, nu måste jag verkligen pysa iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0