I love the smell of the rain.


Det regnar, regnar och åter igen bara regnar ute.
Jag menar jag har varit ledig i  dagar nu och det är bara skitväder?
Jag kan inte säga att jag blir förvånad iallafall över att det bara regnar hela tiden när man
väl är ledig.
Jag hoppas att det är dålig väder imorgon, för att jag jobbar imorgon!

Idag har jag inte gjort ett skit, bara tagit det lugnt.
Ta en kopp kaffe med E, och snackat lite.
Även träffat P som har gett mig lite pengar.
Sen har jag även bråkat med ett fån, som inte har nått bättre för sig än att försöka
göra andra olyckliga. Jag menar, hur man orkar bete sig på detta sättet och försöka
göra andra olyckliga men även att förstöra för sin vän?
Jag hatar när människor pratar i ordspråk, citat, att dem pratar så att dem tror att man förstår en.
Säg istället så att man fattar någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0