I like where you sleep, when you slepp, next to me.

Klockan är snart halv 4 , och vad gör jag uppe nu vid denna tiden? 
Jag ligger i sängen, vänt på dygnet helt och hållet sitter och äter lite havrefras och 
två fullkorns mackor med ost på. 

Vad intressant tänker ni säkert nu? 
Finner ingen ide att äns skriva om det, eller förklara mig. 
Vad jag gör uppe nu egentligen, för att jag har inget svar på det heller.

Emmelie & Robin var förresten här för en stund sen på en cigg, 
men nu sitter jag här helt själv i sängen med min laptop i mitt knä.

Jag funderar starkt på att sitta uppe hela natten, sen tralla ner till stan
till banken och fixa med mitt kort så att det händer nått!
Jag måste ha mina pengar, men jag börjar bli trött nu och jag har en hel del
att göra imorgon... med andra ord jag behöver min sömn.

Och en viss person vid namnet Tommy, ska ligga här bredvid mig.
Det känns ganska tomt.. men samtidigt inte.
Det känns på något sätt att han finns här nära mig, nästan som att han rör vid mig.
Jag saknar han, hans värme, trygghet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0