get over it.

Jag vet inte rikigt vart jag ska börja, för allting är i en enda röra.
På den senaste veckan så har ingenting gått som jag har viljat, förutom en sak
som man inte kan egentligen få att ändra på sig.
Jag har köpt mig en bärbar datan och jag är superglad för det! För att jag har alltid viljat
ha en, så nu har jag fått mig en som är super bra och har allting man kan önska sig.
Men det gör ju bara en lycklig, för en kvart typ.

Jag har för det mest jobbat denna halva sommaren, och det känns så skönt
att kunna köpa nått som man bara kan köpa.

Nu håller jag på att installera och överföra massa saker,
sen ut med datan och ändra om här i rummet.
Ta bort bilder och minnen som inte känns alls bra, but i will get over it.

Men jag vet samtidigt inte om jag ska duscha först, för vi ska in till k.stad
om ett tag. Så just nu är jag lite förvirrad.
Och min msn håller på att installeras och det tar typ hundra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0