Every action has a reaction.

Nu ska jag sova, jag har preics pratat med Tommy en stund.
Jag saknar honom, jättemycket faktiskt.
Helt otroligt, hur mycket man kan sakna sig älskade så mycket.

Fick även ett gulligt sms efter samtalet, haha.
Och han fick ett roligt sms tillbaka.
Jag råkar vara på ett bra humör idag, även skämtsam.

Aja, jag saknar min honeylove very much.

Jag ska upp om bara några få timmar, ner till banken efteråt så.. detta låter helt otroligt jag vet..
men jag ska även köpa min vinterjacka imorgon, helt otroligt. I juli månad köper jag mig en vinterjacka?
Javisst det stämmer, helt och hållet.
Den är rikigt snygg, jag är helt kär i den. 
 
Efter jag har köpt min vinterjacka, ska jag ta en fika med Malin & Jennie.
Efter det så hade jag tänkt mig att ta en städning i mitt rum, för det ser ut som andra världskriget.
Sen efter att jag har gjort allt detta så hade jag tänkt mig ta en picknick med Tommy, vid stranden.
Sen umgås med S & P.

Så som denna kommande dagen ser ut, så ser det bra ut, underbart faktiskt.
Det ser ljust ut, ser ut som en bra dag.
Sen kan man aldrig säga att dagen blir som man har förvänat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0