En mycket onödig och pinsam text.

JUST NU... just nu känner jag mig rikigt jälva förbannad.
Så förbannad att jag känner hur mitt blod till huvudet bara flödar runt,
rikigt förbannad, enormt förbannad.
Över att jag kan se hur patetiskt ditt liv är egentligen, att du inte kan se det?
Att du faktiskt behöver en liten 'make over' i ditt lilla hemska, tråkiga liv.
Det är synd att du inte ser det själv, att du själv gör bort mig.

Men hey, like i give a fuck anymore?
Det känns nästan som att ditt liv är : bäst före datum.
För att det verkar inte bättre, det är inte så att du gör nått vettigt med varken dig själv eller ditt liv.

Jag, andra runt omkring dig ser bara hur ditt liv rasar mer och mer.
Men vänta.. gör du nått åt saken? Nej.
Försöker du att göra nått vettig? Nej.
Försöker du att ordna upp ditt liv? Nej.

Det är.. det är så.. synd.. att jag knappt finner ord till hur jag ska beskriva mig själv.
Jag blir så förbannad på dig, att du inte gör nått åt saken.
Jag skulle kunna slå sönder dig, men ändå så förstår du inte.

Men vi har alla ett val, en väg att välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0