Är det halloween redan?

Det var någon som frågade mig om jag menade t, i mitt inlägg med otrohet.
Jag kan bara säga nej, det handlar inte om varken han eller mitt liv.
Jag vill bara förklara vad jag tyckte om det, och hur jag hade gjort.

Jag har preics slutat jobba, jag har blivit 10 gånger skrämd idag av alla som jag har
gått in hos, jag förstår inte rikigt det själv.
Så denna dagen känns mer som en dag i oktober, då det är halloween... haha..

Jag ska snart en runda hem till Alexandra, och snacka lite skit sen därefter kommer min älskling,
som jag ska mysa sönder :) Fick världens myssms nyss,
jag bara längtar efter dig, din kropp, din värme, din kärlek, din trygghet, ditt leende & din hand på min kropp.
Finns inget bättre än dig, T.

Det kommer nog att ta ett tag innan han kommer för att han är i Helsingborg,
så han dyker upp så småning om :)

Jag har även blivit beroende av ett spel på facebook, frontierville.
Detta är helt insane, men nuska jag traska bort till A :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0