Nytt år, nya möjligheter..

och bla bla bla så säger man varje år.
Varför inte säga istället nytt år, inga problem, inga misstag... ÄN så länge!

Jaja, det va ett tag sen jag skrev så tänkte först berätta om vad jag har fått i julklapp.

En ny mobil, touch.. Sjukt underbar.
En Dolce & Gabbana klocka av min älskling.
2800 kr sammanlagt av mamma och osv.
4 Jättefina halsband.
2 st stora fina ljusstakar.
En biljett till en teater.
Kaffe-koppar.
Mascara, brunkräm.
5 par öronhängen.

Så jag har fått en hel del saker, underbart! Har glömt nått, men det är det jag kommer på!
Så det har varit shoppa till tusen, och jag älskar det bara.

Jaha, nu är 2010 här.
Det känns nästan lite konstigt att säga 2010, men det får duga. Hoppas på att det blir ett bra år.
Men jag känner på mig att det kommer att bli det.

Händelser som kommer att hända:
- Jag blir av med min tandställning.
- Jag blir 18 år!
- Jag får mitt körkort.
- Jag och honey ska åka utomlands.

Sen händer det en massa till, men detta är just det som är viktigaste.
Även nu har jag lagt av med godis, kakor, chips, pizza eller hamburgare.
Snart sommar och då vill man ha en fin kropp.. Och det kommer jag att lyckas med bra.
Det är ju där kaffet och ciggen kommer in ännu mer.

2009:
Har vatt ett ganska bra år, men ändå inte.
Man visst man får göra det bästa av 2010, och jag känner på mig att det kommer att blir perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0