Utomlands.

Idag är det den 1 augusti 2010.
Det känns nästan som att det är snart vinter, och det känns mindre kul.
Men jag har bestämt mig och i oktober ska jag utomlands, sen vilka som ska med och inte.
Det är upp till dem, men jag ska utomlands thats it.

Jag tänker inte vara här i Sverige i ett helt år till, så jag ska utomlands i 2 veckor,
men vart det vet jag inte rikigt. Det är sånt man märker senare i framtiden.
Skolan börjar även om 2 veckor, det känns helt sjukt.
Ett år kvar, sen blir det ingen mer skola för min del!
Bara för att jag ska ta studenten!

Jag har jobbat dubbel-tur idag, det gick bra förutom att jag mår lite halvt dåligt.
Det känns inte så bra, jag måste nog ta en tur till läkaren och kolla upp det dära.
Annars hade min dag varit bra, myst med t, jobbat nu väntar jag på s, p & t.
Vi får se vad som händer, jag är ledig imorgon och på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0