Ni kämpar..


Har ni någon gång känt er ensamma, lämnade, oälskade?
Har ni någon gång försökt göra allt för en person, personer.
Men ni känner att det inte är tillräckligt?

Ni försöker, kämpar mer och mer.. till slut känner ni bara.. jag orkar inte?
Jag orkar inte kämpa mer, jag orkar inte ge mera nu. Fast att ni så gärna vill det.
Ni vill, ni vill se någon förändring. Men det går bara inte.
Vet ni varför?
Det är för att ni är så rädda för att släppa det, ni är rädda.
Ni är rädda, för att släppa den. Ni tror att ni kommer att förlora nått.
Men varför ska ni kämpa, när ni inte ser att ni får nått tillbaka?
Den frågan har jag själv ställt mig, det känns nästan som en gåta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0