Ingenting kan stoppa mig nu.

Jag har på topp idag, jag känner mig pigg.
Det känns som att jag har hela världen i mina händer just nu.
Varför? No idea.

Nu har jag även varit uppe i snart 24 timmar,
nu ställer många nog sig frågan; Eh jaha varför?
Svaret är ganska enkelt, jag måste vända på dygnet.
Det känns onödigt och inte okej att sova till halv 3 om dagarna.
Jag har inte heller tid för det, för den delen.
Sova kan man göra när livet är slut, så ja!

Jag känner en glad känsla inom mig, och jag förstår inte varför!
Men varför klaga? Men allting känns bra, just nu.
Så jag hoppas att det håller i sig nu också.

Jag väntar på att S ska komma, så vi kan dra ner till banken
så jag kan fixa med mitt clear och allting.
Sen får jag se vad dagen har att ge, en av sakerna är jobb!
Men det är bara 5 timmar, och dem kommer att gå snabbt.
Jag har hunnit duscha, fixa naglarna, dricka kaffe.


Ha en bra dag så länge, för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0