Your touch makes me crazy.

Igår så hyrde jag och Tommy, barnhemmet.
Hann inte kolla så mycket på filmen, för att jag somnade under halv filmen. Men bara för att jag somnade betyder det inte att jag fick vara ifred. Han väckte mig minst 3 gånger, haha. Och sista gången va runt 3.
Jag trodde att jag skulle slå ihjäl honom, och han bara skrattade åt mig. Men tillslut somnade han,  och det tackar jag gudarna för! Jag va så jävla trött. Det märks att skolan börjar ta kol på mig. Men det är ganska lugnt.

Vi gick upp runt 1 tiden. Så åkte han iväg med Ante för att dom skulle dyka, så nu har han vatt borta i  några timmar. Jag kollade klart på filmen i alla fall, jag har hunnit städa lite smått. Sen kom Lisette hit, så det blev lite kaffe och några cigg. Trevligt.

Jag kommer att vara över pigg hela dagen tror jag, fast jag är jättetrött nu. Och jag kan slå vad om att tommy kommer att vara helt slut idag, så jag kommer att väcka honom minst 5 gånger, haha. Han kommer att döda mig, men det är lugnt.
Sitter här hemma nu och väntar på att han ska komma hem, men jag funderar på att gå och sola lite. Måste få lite färg, men det tar sån jävla tid innan jag blir brun. Jag kan erkänna en sak att jag är så avis på Tommy, för att solar han en gång i en kvart så är han fan neger. Medans  jag måste ha kokos olja och sola minst 5 gånger innan det syns.

Funderar på att ringa Linette också och ta en cigg med henne, så vi får se.
Jag och Tommy ska hem till mig senare för att äta middag, min lillasyster fyller år idag!
Måste se om jag hittar nått fint till henne! Sen får vi se vad  kvällen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0