There is something about you.

Igår så möte vi Sofie också, haha den tjejen är helt sjuk.
Haha, det blev många skratt iallafall.
"ÅÅÅH han kysste mig, och jag fick bara en blackouuut! "
hahaha, ja man kan inte va med henne en gång utan att inte skratta.

Därefter gick jag och Sanna ner till stan och köpte frukter, haha.
Sen gick vi hem till Sanna och kollade på Nothing Hill, inte för att
vi va så inne i filmen men ändå! :) Sen kom Tommy och hämtade mig
ifrån Sanna, så vi åkte hem. Satt med dom där hemma lite smått,
sen blev det sängen för min del. Inte för att jag fick sova, men ändå.


Sofie och Sanna.


Idag så var jag hemma ifrån skolan, hade ont i magen i morse
och huvudvärk! Har vatt så nu i en vecka snart, måste verkligen kolla upp det.
Men jag är så seg på att göra det, måste fixas snart!
Låg i sängen till 1 halv 2 typ, därefter åkte jag in till Sölvesborg.
Hade tandläkartid, och jag såg helt efter ut idag. Men det är sånt som händer, ibland.

Påväg hem träffade jag Ida & Jenna, så det blev en fika med dom.
Man fick höra en hel del saker, alltså käften hängde ner på marken ibland.
Man blir så chockad över visa saker ibland. Men visa är som dom är, och vi
hade trevligt & mysigt i vilket fall som helst! :)

Därefter gick jag hem duschade sen ut och träffade company, satt med en filt på
taket i skolan, haha. Rikigt mysigt va det satt ute minst i 2 timmar tror jag. 
Om inte mer, sen drog vi allihopa med. Jag gjorde lite chips & dipp och kollade
på Idol, och nu sitter jag här. Och väntar på att Tommy ska ringa, hoppas på att
det blir lite mys med honom idag.

Nu ska jag ut och röka, sen kanske jag skriver ett inlägg till.
Får se om jag orkar först, och om jag hinner.

Loove, V.


erica kristina ayten kinga och johanna!
sen lilla mig, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0