The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return.

Min honeylove, min älskling. Han är det underbaraste som finns, han gör allt för mig.
Han älskar mig, han ger mig den kärlek jag vill ha.
Han är den finaste och den bästa pojkvännen man kan ha på denna jord.
Du är mitt liv ljusare, du får mig att må bra, du älskar mig för den jag är.


Jag vet att jag kanske inte är den bästa flickvännen
, men tro mig jag försöker.
Jag försöker gör allt, för att du ska må bra och för att vi ska ha det bra.
Du lättar mitt hjärta, när jag har det svårt. Du finns det, du förstår verkligen en.
Du är så bra och underbar på alla sätt och vis, jag finner knappt orden för att förklara den kärlek jag har till dig.


Om jag själv får själv
, så vill jag tillbringa hela mitt liv med dig.
Jag behöver dig mer.. mer än vad vi behöver solen på denna jorden.
Jag behöver dig mer än vad du tror, jag älskar dig mer än vad du tror, du betyder så mycket mer än vad du tror.


Dom säger att kärleken är människan största glädje
och människans största sorg.

Bara tanken på denna texten, får mig att tänka om. Tänk så djupt att jag går ifrån sak till sak.
Jag vill inte tänka mig ett liv utan dig, utan att få vakna utan dig, att inte få vara i din närhet.
När du håller om mig så hårt, så känner mig så trygg.
Då vet jag att ingen kan röra mig, eller göra mig nått ont.
Jag vet att du skyddar mig, jag vet att du älskar mig.
Att inte kunna få röra dig längre, att inte få kunna hålla om dig.


Du gör min värld till en bättre plats, varje gång du rör vid mig så ryser jag.
Varje gång du kollar mig djup in i ögona och säger dom tre orden, känner jag mig helt förtrollad av dig.
Varje gång du säger att du älskar dig, att jag är den vackraste du vet.
Det är så jag känner mig stolt.
Stolt över att jag är din, din kärlek, din bästa vän, din flickvän, bara dig.

Bara den tanken att mista dig, gör mig nästan gråtfärdig.

Ska jag va ärlig?
Jag är fast nu, du är mitt liv.
Du är som en del utav mitt hjärta, hade du försvunnit
hade en del utav mig också försvunnit.
Ingen kommer att kunna stoppa mig ifrån att sluta älska dig,
ingen kommer att få mig och dig isär.
ingen kommer att få mig att ändra mina tanker om dig, aldrig.
Du är det bästa jag vet, jag hoppas du förstår det snart.

Ett halv år med dig på måndag, jag är den lyckligaste på jorden.
Förlåt mig, för att jag kan va lite dum ibland.
Men även om jag är det, så älskar jag dig.

Jag vill visa hela världen, hur mycket jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0