Män som hatar kvinnor.

Igår träffade jag träffade Erica & Kristina en stund, helt okej.
Senare vid 10 så åkte jag hem till honey, men han va inte hemma.
Så det blev lite snack med Lisette.
Haha, ja alltså den tjejen kan få en att skratta kan jag ju lova.

Sen kom Tommy hem, så vi bäddade ner oss mysigt och kollade på
Män som hatar kvinnor, och jag längtar redan tills jag får se 2an utav den.
Den har ju Sverige-premiär den 18 Sep, eller nått.
Och den ska jag se! Det är bara så.
Filmen va väl slut runt halv 3 inatt, men bara för att den va det så var jag inte trött.
Jag somnade kanske i en timme, vaknade 4 sen va vi uppe till runt 6.
Men tommy somnade, och jag satt vid datan och kolla på nyheter.
haha, what a life.

Därefter skolan, kan ju säga att mitt humör va inte på topp!
För att jag va så trött & mådde lite halvkasst.
Så jag drog hem runt 1, för att jag klarade bara inte av det mr.
Har legat i sängen nu ett tag, det blir bättre.
Men det kommer och går hela tiden.

Ska ta mig en dusch nu, för att det behövs!
Det är vatt sletna dagen för mig idag och speciellt mitt hår och mitt face.
Men vafan alla har nog sett sletna ut i skolan, det kan nästan jag intycka om.

Aja, hoppas det blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0