Lev ingen annans dröm än din egen.

Mådde som sagt inte alls bra igår,
så jag somnade runt 6 och sov till halv 11, haha.
Sen kom honey och hämtade mig åkte hem till honom,
satt och snackade med dom där hemma lite :)
Sen gick vi och la oss, och jag somnad dirket.

Vatt i skolan idag, mår bättre men nu har jag skalle värk istället.
Men visst det går, drog hem runt 1.
Pågrund av det, har vilat en stund.
Tror nog att jag är så ont i magen pågrund av att jag är så orolig
inför operation. Hmm, vem vet? Men tror nog det är därför.

Ska städa undan lite snabbt, sen ska jag umgås med Sanna! :)
Alltid lika trevligt.
Senare ikväll så åker jag nog till honey eller att kommer till mig
inget ovanligt, :)
Kan inte sova utan honom längre, har kommit in i det igen
att alltid sova med honom. Och det finns inget mysigare än att sova med honom.

Aja ska skynda mig lite nu, så att inte Sanni får vänta för länge på mig!

Loooove, Valentina.


gammal bild, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0