Gör som jag älska de du kan, rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå.

Igår umgicks jag med baby typ hela dagen fram till 5, massa mys.
Vi lagade mat och jag kan ju säga att min köttfärs sås blev lite, för..
uhm typ sliskig, hahah. Men den va faktiskt god!
Därefter träffade jag Kristina en lite stund, så om Erica också.

Sen drog jag och Erica och träffade Bella & Liam :) aaw, det är så mysigt att se dom två! :)
Kan knappt förstå ännu att hon är mamma, men det börjar väl komma snart.
Vi tog lite bilder på Liam, så kom Sofie på en cigg också!
Sen hem till Bella och kolla på Idol, många skratt blev det.

Därefter träffade jag Erica en stund igen, vid kyrkan.
Sen drog jag hem snabbt, möte Sanna och vi satt nog ute i nån timme.
Vantarna var på händerna kan jag lova, ska börja använda det nu.
Det är ju så kallt om kvällarna, hösten är här och det märks och känns!

Skolan idag, skönt att vara tillbaka.
Nått som va trevligt skönt och roligt va att vi hade bara
en lektion och vår andra iv-val va inställd. Så från halv 10 till kvart i 1, hade jag håltimme!
Så jag och Sanna passade på att dra ner till stan och fixa mitt ID-kort, sen upp till Lasses och äta lite.
Nu sitter jag här hemma, och försöker att plugga lite. Men det känns att jag inte har någon ork till det!
Sofie kommer runt 8, vi ska kolla på Idol! Yeahi! Sanna kommer nog också.
Baby kommer nog senare ikväll, eller så kommer han runt 8-9 också och det blir en massa mys då. 

Loove / V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0