Glöm din bekymmer, imorgon kommer nya.

Slutade klockan 3 idag, helt underbart.
Jag va i stan lite och handlade idag också :) thihi.
Kom hem kollade på tv, och har inte gjort ett skit idag.
Bara suttit hemma och tatt det lungt, känns som att jag inte orkar göra nått.
Städat, lite. Ska förstätta med det snart, hade jag tänkt mig.

Jag saknar babylove, sover utan honom för första gången på två veckor, typ.
Känns hemskt, haha. Men en natt skadar inte, får iallafall har mitt täckte för mig själv, haha.
Vi slåss alltid om täcken när vi sover, antigen så drar han den och virrar in sig i den eller så gör jag det.
Så vi två går verkligen inte ihop när det kommer det täcken och sömn.

Aja, imon går vi till halv 4.
Känns som självmord, eller nått. Orkar inte gå upp så tidigt längre.
Men lite kaffe och en cigg får mig att överleva!
Som planerat så blir det fika med Jenna & Ida.S
sen blir det solning! Solade även igår med cocos olja, det syns inte dirket
så mycket men det kommer väl med tiden.
Därefter ska jag va med honey vare sig han vill eller inte,
men jag tror nog inte att han säger emot.

En annan sak som gör mig happy att på måndag så börjar vi
halv 1! Så sjukt jälva skönt, men det känns ändå lite onödigt att
dra till skolan för en och en halv timme.
Men bättre det än inget.

Nej nu ska jag fortsätta med min städning,
sen funderar jag på att ge ett samtal till tommy.
Sen blir det nana.

Love, V.

tommy, my love.
You're the best thing in this world.
I love you honeybaby.


Gammal bild & det syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0