Flickan som lekte med elden.

Ja, den filmen kollade jag och baby på :) Den va ingen höjdare dirket, trodde på att den skulle vara tusen gånger bättre än vad jag hade förväntat mig, men det va mys! :)

Ifredes tog vi det bara lungt och ja igår så va vi på bio.
Idag har vi varit med Sanna & Pate :) skoj, som vanligt.
haha, man får alltid sig ett skratt när vi alla är.
tommy drog nyss för att träna, och jag sitter här. Ska ut och röka
sen ska vi hem till mig, och jag ska äta ihjäl mig inför imon!

Hoppas det går bra, för att jag är livrädd!
Tommy ska med mig iallafall, skönt att ha honom där!
Och ja sen mamma också, och ja det är skönt att ha henne där också!

Pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Malin,

Det kommer gå bra Valliiiiie :)

2009-09-20 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0