Fis-dagen.

Imorgon är det redan måndag, en ny vecka.
Ett steg närme 2010.

Helgen är varit helt okej.
Igår så åkte jag, tommy, lisette och ronny till kstad
och kollade lite street race.
Men jag var inte rikigt på humör, för att jag mådde dåligt.
Idag har jag inte gjort så mycket, vatt med honey :)

Och jag mår paaaanik på denna datan, för att den är så sjukt efter.
Skrev nyss en hel del och tro fan inte att allting bara raderas?
JO! Tror nog att jag står över att vilja ha en egen bärbar data!

Imon börjar vi halv 1, vet inte rikigt om det är värt att gå till skolan
för en timme. Men tror nog att jag står över det, för att det känns bara så
onödigt att göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0