En ny vecka, med nya möjligheter.

En ny vecka, med nya möjligheter.

Vaknade runt 9, mamma och Adi hämtade mig hos Tommy så åkte vi in till kstad för att jag
skulle göra mitt förbannade pass. Jag hade ingen ork egentligen, mådde inte så bra.
Men jag va tvungen, därefter åkte vi till skopukten så köpte jag två nya skor.
Därefter till Ö & B där handlade jag peeling för kropp & ansikte.
Dom luktar så sjukt gott. Så köpte jag mig ansiktsmask också, plus 4 stycken ljusglas.

Vi åkte hem till Mirela en stund, och hälsade på dom! :) Herregud, va söt Benjamin är!
Sen storhandlade vi också mat och lite så.
Träffade också Tobbe & Marcus på Ö&B, blev lite förvånade över att se dom nöter där. haha.

Har precis kollat klart på Tyras Banks show, jag börjar må bättre nu! Skönt!
Orkar inte må dåligt, och va illamående. Jag är aldrig sjuk, så jag vill helst bli av med detta nu!

Imorgon ska jag till skolan, skönt att komma tillbaka!

Nu ska jag ta en dusch, en rikigt dusch! Har inte fått duscha hela min kropp på en hel vecka!
Förstår ni hur äckligt det känns? Dom är helt sjuka i huvet, en vecka! Jag har ju tvättat av mig och så,
men det är aldrig som en rikigt dusch!
Därefter ska jag vaxa mig, göra ansiktsmask, peeling kropp & ansikte, locka mitt hår, plugga lite.
Sen hoppas på att umgås med honey. Ska kanske träffa Sanna och dom en stund också.

Take Care, love V!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0