A new day.

Snart har det gått en vecka sen min operation, det är mycket bättre än ifredes om vi säger så.
Jag kan börja gå mer och jag är på bättringsvägar, däremot har jag kvar mitt illamåenade.
Nått som är mindre kul. Men bara jag blir bra, så är jag nöjd.
Baby har tagit hand om mig hela veckan, och varit med mig nästan hela tiden. Nått som uppskattas till 110%, 
ifredes så köpte han choklade, chips och hyrde en film. En mycket bra film, kan jag säga.
Kommer bara inte ihåg vad filmen hette, men det va en massa mys.

Igår så fick jag äntligen komma ut! Vi åkte hem till Tommy, en sväng. Där va helt släkten typ, haha.
Massa trevligt, jag såg ganska sleten ut. Hela veckan har jag använt mjukisbyxor och en stortröja.
Vi åt middag här hemma och så, trevligt.
Därefter åkte vi hem till mig och då kom Sanna & Pate därefter Johanna & Robin, så vi kollade på
American History X. Pate låg och sov under hela filmen, så han var ju verkligen intresserad av filmen.
Vi låg och pratade och hade allmänt trevligt, med andra ord.
Runt halv 1 drog jag Tommy, Robin & Johanna till Lasses och åt lite, eller ja killarna gjorde det.
Därefter hem till Bromölla, vi gick och la oss och myste lite.

Nu är det söndag. Jag Elin Lollo och Mats åkte till Bäckmans och köpte lite frallor och så.
Så där blev vår frukost, nu sitter jag här hemma med Elin och mår lite bättre. Illamående börjar gå väck,
men det kommer alltid när man minst anar det. And that's sucks.

Ska lägga mig en stund nu, måste ta det lungt.
Men det va skönt att komma ut lite, och inte bara ligga i sängen för det är det enda jag har gjort ifrån måndes till igår typ.

Ojadå, detta blev ett långt inlägg.

Take care / V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0