Det håller helt enkelt inte längre.

Jag vet inte rikigt vad det är som händer med mig.
Det känns som att det sitter nått djupt där inne i själen som sitter och äter upp mig.
Det känns som att det är nått som vill komma ut, att det är nått som inte stämmer.
Och jag kan få reda på vad det kan va, jag har försökt om och om igen att försöka ta reda
på vad det kan va.
Men jag får inte ihop det! Jag måste få ihop det, jag måste!
Det kommer att ta död på mig annars.

Kanske nått som fattas?
Kanske nått som gör att jag mår dåligt?
Kanske nått från det förflutna som spökar runt där inne?
Eller så kansk det är den jälva p-staven som håller på att cpa
hela mitt beetende?


Jag kan ibland bara sitta och tänk på nått, så börjar jag stor gråta.
Börja lipa för abslout ingenting, och jag förstår inte varför!

Innan fick jag kämpa för att börja gråta, nu gråter jag bara någon säger fan till mig?
Det är nått som inte stämmer.

Dom första två frågetecken kan vi sudda ut, för att det är inte nått som fattas.
Jag ska till ungdosmottaningen, och ta väck p-staven och börja på nått annat,
för att detta funkar inte. Att jag gråter för ingenting och att jag ändra mitt humör på
2 sekunder. Det funkar verkligen inte mer, det håller helt enkelt inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0