Blondie?

Jag la upp en bild på när jag va blond,
och helt plöstligt får jag en massa kommentarer om att jag ska bli blond igen?
Att jag passar sjukt bra i det?
Visst kollar på man bilderna så tycker man att jag ser helt okej ut i blond.
Men när jag hade det, så va det mindre roligt.
Hade vatt kul att kanske bli blond igen?
Fast jag vet ju själv om att jag passar bra i brunt hår och att jag ska vara brunhårig.
Sen om jag hade blitt blond igen så hade jag tappat hela mitt långa hår igen som jag
har börjat få tillbaka! Tackar gudarna för det.
Vill att det ska bli lika långt som innan. .

Så dumt ser det inte ut att va ändå, haha.
Nu börjar jag drömma igen om att jag ska bli blond igen.
Men jag vet om att om jag nu ska bli blond så gör jag det
på våren, för att solen gör det ljusare och allting.
Då sliter man inte på det lika mycket.
Men visst, jag saknar faktiskt det nu lite.


Kommentarer
Postat av: Tijnah

du passar bra i blont, men jag gillar brunt mera. (:

2009-09-03 @ 07:04:37
URL: http://tijnah.blogg.se/
Postat av: felicia du vet vem

heej du är så söt jag älskar dig valle jag har inget blogg så du vet saknar dig puss<33

2009-09-09 @ 20:04:06
URL: http://det är felicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0