Baksmällan.

Har inte skrevit på ett tag här nej, helgen har varit helt okej.
I fredes blev det lite fest hemma hos Simon, skulle vara nykter men det blev två vinglas.
Dom drog till Altona och jag drog hem. Tommy kom hem till mig runt 4 på morgonen,
måste ju säga att jag fick mig några skratt ändå.

I lördes låg vi i sängen typ halva dagen, så kom Sanna & Pate och jonade oss.
Vi åkte vi allihopa ner till stan och handlade godis, chips och allting. haha, åkte till Bromölla
och hyrde film. Den va inte så bra, men den gick att kolla på.  Massa mys va det iallafall :)
Jag som alltid ska göra nått för att göra bort mig själv, jag skulle köpa två äppelen,
så satt jag och viftade med påsen, tro inte att ett av äpplena fluger iväg? hahaha, fyfan.
Trodde att jag skulle skämmas lite faktiskt, haha.

I söndes och igår så gjorde vi inte så mycket låg bara hemma hos tommy och kollade på
filmer.
Baksmällan, the crypt och hopplös & hatad av alla och djävulen bär prada.
haha, den är bra! :)
Vi solade också i söndes, fast färg har jag inte fått och det syns inte nått.
Idag är jag hemma och vet inte vad jag ska göra, ska nog plugga lite får panik annars.

tommy, jag älskar dig honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0