A wonderful day.

Det är onsdag redan, helt sjukt.
Vi skulle ha haft Sigun, men hon va sjuk.
Så vi va i skolan till halv 10, sen jag, Evelina, Linette & Frida ner till stan.
Så köpte jag mig en jättefin pälsväst, ångra inte den en sekund.
Därefter drog vi in till Coffé House, och handlade nått att äta.
Satt där och snackade lite, därefter satt vi ute en stund och drack kaffe.
helt underbart, vädret är också jättemysigt och fint.

Finns inget bättre än att sitta ute, med jacka och en varm kaffe
och en filt över sig när det är lite halvt kallt ute och sol :)

Klockan är 1 nu, så taxin hämtade mig runt kvart över 12.
Så nu sitter jag här, ska plugga lite nu hade jag tänkt mig.
Sen ska jag umgås med honey, en stund.

Igår gjorde jag ingenting, va i skolan och därfter låg jag i soffan hela dagen och kvällen.
Bbay, kom på kvällen och vi kollade på tv och hade mysigt. typ.

Have it, love V.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0