3 dagar efteråt.

Jadå nu va det ett tag sen jag skrev!
Nu tänkte jag skriva av mig lite, skriva om dagarna som har gått!


Ja som sagt i måndes så körde Adi, mamma & tommy in till khamn och åkte hem igen,
så jag operardes i måndes. Det gick bra, och helt väck var jag också när jag vaknade.
Tog faktistk tre bilder, ska tänkte lägga upp en bild lite senare.
Tommy kom hem till i senare på måndagen och va med mig och sov här, och han drog
hem till halv 3. Därefter kom Sanna till mig en runda!

Sen sov jag under hela dagen typ. Senare på kvällen kom Johanna, Robin, Sanna och baby kom en halvtimmer efteråt. Vi satt mest i mitt rum och snackade och kollade på en tjejfilm, haha. Tommy & Robin va inte så positiva
för det, men tommy försökte åtminstonde, haha.
Dom åkte hem runt halv 12-12, så vi hade bara en massa mys senare. Vi somnade ganska snabbt, med
den värken jag har just nu så vill jag bara ligga hela tiden! Men jag vill ändå röra på mig och vara bland folk,
och jag vill till skolan!

Jag vaknade runt 10 idag, tommy sov till 2 tror jag. Men jag somnade om igen vaknade upp runt 2 jag också,
så vi har legat i sängen hela dagen och bara tatt det lungt, jag kan ju knappt göra nått.
Kristina, Fia & Erica kom hit och tog en cigg med oss och umgicks lite :)
Mysigt att ha sällskap och att äns vänner kommer och hälsar på!

Jag har preics vilat lite, tog min medicin blir helt väck på den.
Kan inte påstå att smärtan försvinner dirket, men lite gör den väl. Hoppas bara på att min hosta
går väck snart, för att det går så förbaskat ont när jag ska hosta, det är nästan så att jag får
tårar i ögona.

Skolan ringde också idag, ska nog till skolan på fredag några lektioner.
Får åka taxi fram och tillbaka, åka hiss i skolan. Så javisst, det skulle nog funka.
Men jag ska också ha orken att orkar gå runt i skolan och hålla mig igång, för
den medicinen jag tar just nu. De är rikigt stark, kan jag säga.

Aja, det var väl allt för mig.
SKa lägga mig på soffan och kolla på lite tv, alltid lika kul. NOT!
Förhoppningsvis kommer baby, hoppas det iallafall.

tommy, my baby! <3


hade nyss vaknat där, helt uppsvullen i hela ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0