you make my days.

Efter att jag hade skrevit i min kära blogg i söndes så gick jag och la mig bredvid min käraste, blev mys!
Vaknade igår runt tjugo över skynda mig till bussen, sen började skolan!

Igår satt jag hela dagen hemma och bara pluggade, pluggade och pluggade!
Och idag blir det exkat samma sak.
Baby min kom igår till mig, vi tog ett varmt lågt mysigt bad och därefter somnade vi.

Sitter i skolan nu har preics börjat samhälle, och det suger! I hate it, om jag ska va ärlig.
Nått positivt att mina käraste vänner är här, tommy kom och hit en stund :) ett stort plus i kanten.

He makes my days, alltså.

Nej, nu ska jag försätta med detta inte för att jag fattar nått med ändå.
Snart har vi prov i naturkunskap, kommer att gå åt helvete.
mycket bra jobbat, Valentina.

Take Care, V!

tommy, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0