Regn.

Nu är det söndag, tänkte berätta lite om helgen..

I fredes så var vi hemma hos Erica typ 10 personer, kolla på film och spelade anden i glaset, haha.
Jag kan ju säga att det funkar inte rikigt, men ändå. Baby kom dit också, sen drog vi hem till mig och
la oss i sängen och pratade i flera timmar om allt möjligt, och hade mysigt till tusen!

Igår så åkte vi hem till Cicci, och fikade där lite och åt middag. Mycket bra.
Därefter åkte vi hem till mig för att jag skulle byta om och sminka mig lite, sen bar det hem till
Marre som fyller 20 år. Hon hade fest, så vi åkte dit och hade trevligt. Drack lite gjorde man, haha.
Sen körde tommy, jag, robin, erica & Johanna till Barnakälla, haha. Ja, herregud.
Johanna & Erica höll på att skita ner sig 10 gånger om på 1 minut, haha.

Sen åkte vi till Lasses och köpte mat! Och kön var ju inte den bästa och den kortaste iallafall,
så vi fick lite mat i oss i regnet. Därefter hem till baby :)

Nu sitter jag här hos tommy, för att han är och tränar.
Cicci och dom var här nyss :) blev lite fika, och så.


Take care, V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0