Naturen är fin på hösten, faktiskt.

Nu är det måndag igen, bara en vecka kvar till höstlovet..
Det känns helt underbart, om jag ska vara ärlig.
Lovet sitter så perfekt, jag är rikigt skoltrött så det känns underbart.

Kom hem eller ja till Bromölla, Tommy.
Så hämtade dom upp mig så vi var ute och gick en runda i skogen? haha,
låter helt sjukt, men ja visst. men det va mysigt, därefter åkte vi hem
åt lite och så.. sen åkte vi och hämtade Charlie igen sen blev det bowla och
jag SUGER på det kom jag på. Hur mycket dom än försökte förklara för mig
så gick det inte, jag va  bara med på 2 omgångar sen gav jag upp!

Malin och Mikis kom dit, tog en cigg med dom. Länge sedan man träffade dom,
så det va trevligt! Så kolla om jag hinner träffa dom idag igen, men tror jag inte.

Ska träffa erica också, sen plugga lite.
Gud, jag orkar inte mer nu.

Nu ska lägga mig brevid min ängel, som ligger och snarkar där borta.
HÄRLIGT!

Love, take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0