Missing the old times.

Sitter och kollar på lite bilder och så, och jag kom på en sak.
Fan vad jag saknar den gamla tiden ändå, när man festade och hade så jävla roligt!
Jag har alltid varit den som alltid har älskat att vara ute och ha roligt, vara social och träffa nytt folk!

Visst är det skönt att jag ändå har trappat ner på allt festanade, illamåendet man får dagen efter men ändå
så är man på det sen på lördagen idag! Saknar ändå det, haha.
Jag festade en hel del innan, varje helg både fredag och lördag och varje dag på loven.
Illa, jo jag vet. Men man hade så sjukt roligt!

Har alltid festat med dom bästa och dom roligaste, jag är lyckliglottad över allting ändå som har hänt i mitt liv, om jag tänker efter så överväger det positiva det negativa!

Verkligen att är nu 18, så jag festar när det är hemma festar och så!
Känns verkligen som att jag har blivit osocial som fan. Jag blir fortfarande bjöden till fester och så,
vilket känns bra! Att man inte har glömt bort mig totalt, haha.

Men jag kan säga en sak, att den tiden var en rikigt bra tid och fyfan inget jag ångrar, har verkligen levt
mitt "tonårsliv" och har två år kvar utav det!

Så ikväll blir kanske en sväng till Jennie, dom skulle förfesta innan Altona.
Så ska dit en runda och vara social och träffa dom, så länge sen ju! :)

slänger in lite roliga och minnesvärda bilder!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0