kläder överallt.

Jag har så tråkigt, Tommy börjar nog blir sjuk nått som jag inte tycker om.
Han ligger och sover fortfarande, jag kan inte sova för att jag ligger bara och vrider och vänder
på mig, så jag sitter på bloggen, facebok och bildddagboken.
Vilket liv man har, ändå.

Jag ska nog städa lite, för att verkar som att jag har flyttat in här alltså..
Det märks, mina kläder ligger över allt typ, min tidning ligger inne på toan,
mina armband och halsband ligger lite överallt..
Hmm... städning? Ja!

Han städade för någon dag sen, och ja efter 10 sekunder ser det likadant ut
för att jag ska alltid välja kläder inför nästa dag och det ser inte bra ut
så slänger jag runt med det och så ser det ut som vanligt, men han klagar inte,
som tur väl är..

Men det finns ett problem.. ett STORT problem..
Jag måste bara hitta orken, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0