Kladdkaka.

2 och en halv timme senare..

Nu har jag gjort provet!
Att få godkänt så behövde man 12. Jag fick 11! Jag blev besviken, haha.
Men han skulle kolla igenom det igen, och Johan är så snäll så han sätter nog G på mig i vilket fall som helst.
Hoppas det.. Försättning följer som man säger.

Nu sitter jag hemma håller på att skriva om drogerna fortfarande!
Orkar inte skriva mer nu känns det, allting jag skriver kan jag utan och innan till!
Men visst, det är ett arbete.

Sofie kommer runt 4, så ska vi umgås lite!
Och hon ska klippa mig, haha.  Ja, vi får se hur det blir!
Jag ska abslout inte klippa av mitt hår, utan bara fixa luggen lite och klippa topparna kanske.
´
Åh, jag är så sjukt sugen på kladdkaka. Så det går inte äns att beskriva det med ord,
ska väl till netto kanske och handla mig två st kladdisar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0