Kinamaat.

Igår så kom jag hem halv 4, satt med mami lite och drack lite kaffe tog en cigg.
Runt 4 la jag mig i soffan, och sov till 8. Grymt skönt va det, men jag sov inte heller
kändes det som, utan jag halvsov. Jag och min bästa har varit tillsammans i 7 månader :)
Så han kom igår och vi mös till tusen!

Vaknade runt halv 8 idag, trött var jag kan jag lova.
Iallafall så har jag varit och dragit ut en tand till, och den tanden såg helt wierd ut.
Baby, hade nyss vaknat när jag kom hem? Erhm klockan va bara halv 3, haha.

Så jag gav honom en fin ros med massa saker på, som jag gjorde på bordsdekorationen. :)
Han blev nog glad, eller ja det blev han! :)
Sen åkte och köpte kinamat goott! Alltid gott när man får äta gratis, haha.
Så han åkte för en stund, han kommer nog snart igen.
Finns ingen som är mer gulligare än honom, alltså!

Runt 7 kommer Kristina och c.o på kaffe och cigg!
Kommer att bli trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0