Julklappen är tidig iår..

Jag har äntligen hittat min julklapp, tidigt? Ja.

Men denna saken alltså, ingen kan nog motså..
Den som gör det har inte alla hönsen hemma..
Jag hade gjort vad som helst för att få denna lilla söta gulliga skitnissen.. :)

Hade jag har haft ett jobb och åtta tusen inne på banken så hade jag ringt upp dit nu, dirket
och hämtat den.. Jag är så kär i denna valpen, så det finns inte beskrivning alltså.
Tänk att ha denna hemma liggandes i soffan, och bara mysa med den.. Aaah..

Hade jag fått denna i julklapp hade jag varit den lyckaste på hela jorden,
och jag hade varit så stolt över att den hade vatt min, min och min!!

Jag hade kunnat göra vad som helst för denna hunden, och då menar jag verkligen
exakt vad som helst!

Men visst, tror nog aldrig att det kommer att hända men man får väl alltid drömma?
Someday, en liten sån söt Chihuahua min! :)

ge mig, ge mig!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0